Поступ Мінералогічного музею імені академіка Євгена Лазаренка на шляху популяризації геологічних наук
13 лютого 2025 відбулась чергова лекція-зустріч у Мінералогічному музеї імені академіка Євгена Лазаренка, вже традиційна подія з низки популяризаційних заходів, які відбуваються на нашому геологічному факультеті протягом останніх років для широкого загалу. Як завжди, відвідувачів не бракувало – була повнястю запвнена одна знайбільших аудиторій факультету, загалом 65 зацікавлених слухачів різного віку та професій прийшли прослухати тематичну лекцію “Мінерали кольору любові”, де було надано цікаві факти – мінералогічні та історичні – про низку мінералів червоних та рожевих відтінків.
Лекція була ілюстрована яскравою та інформативною презентацією, також кожен міг ознайомитись з колекцією зразків деяких мінералів, про які була мова у доповідях, взяти камінці до рук, добре роздивитись, сфотографувати. Також традиційно всі відвідувачі події отримали невеличкі сувеніри від музею – зразки мінералів.
По завершенні лекції продовження події відбулось вже у приміщенні музею, де, як завжди, відвідувачі у невимушеній обстановці могли поспілкуватись з працівниками музею та факультету, отримати відповіді на свої запитання, ще й пригоститись чаєм-кавою та смаколиками. Екскурсія музеєм та майстер-клас з виготовлення святкового сувеніру завершили подію. До проведення заходу, як зазвичай, активно доєднались Музей рудних формацій (завідувачка лариса Сливко) та працівники факультету – завідувачки лабораторій Катерина Бурбан та Тетяна Дворжак.
Слід зазначити, що подібні лекції – не єдині заходи у Мінералогічному музеї, який працює активно, щодня проводячи різноманітні екскурсії, для дітей і дорослих, для всіх бажаючих, включно з організованими групами. Також у співпраці з навчальними закладами – школами, ліцеями, гімназіями, – Мінералогічний музей проводить тематичні лекції на геологічні теми для школярів різного віку, відпочаткових до старших класів.
Загалом лише протягом останніх трьох днів (12-14 лютого 20250) наш музей відвідали 6 груп:



